keskiviikko 17. lokakuuta 2012

something to be

Jaksoin viimein päivittää. On ollu tässä vähän kaikennäköistä, ja ei oo jaksamusta ollu oikeen mihinkään. Oon taas vaihteeks kussu asiani oikein kuninkaallisesti, en oo käyny pariin viikkoon koulussa koska oon vaan ollu nii ahdistunu, ja viimisen viikon oon vaan viimein yrittäny saada asioitani kuntoon. Eli on kriisipäivystyksessä juostu pariin otteeseen ja just sain ajan kouluterveydenhoitajalle ja katotaa miten asiat tästä kehkeytyy.

Mutta tän henkisen perseilyn lisäks ei mulla kauheena uutisia ole :'D Päivät kuluu sillä että istua nökötän kotona enkä saa mitään aikaseksi. Tiskit kasaantuu ja roskat tursuilee ulos roskiksesta. Eikä tuo avokki kauheana auta asiaa, kun se vaan kouluhommia yrittää väsätä koska Kela oli taas kiva ja muisti sitä ihanalla kirjeellä jossa uhattiin lakkauttaa tuet. Olen hyvin ihmeissäni etten ite saanu samanlaista rakkauskirjettä :o

Sen verran on elämää täällä tietty ollu, että värjäsin hiukset. Halusin pitkästä aikaa blondata, koska teki mieli jotain uutta hiusväriä, ja kävin sitte ostaa paria eri värinpoistoa, joista toinen ei toiminu ollenkaa ja toinen poisti kyllä väriä (mutta jätti silti oranssiksi), mutta tappoi samalla hiukset. Jeejee. Yritin sitte laittaa kaapista löytyneet violetinrippeet tukkaan jos vaikka tulis ees siedettävän näköinen lopputulos, mutta paskat :-D. Siitähän tuli sitte semmonen väriyhdistelmä, että juuret oli violetit ja muu tukka oranssi. Wohoo! Siinä vaiheessa väännettiin jo itkua ja laitoin päähän jonku toisen kaapissa lojuneen mahonginväriset hiusvärin että ois ees suht punaiset hiukset joiden kanssa voisin elää siihen asti että saan lisää rahaa ja kerkeis hiukset vähä levätä. Ei tääkää missio ihan suunnitelmien mukaan menny, koska latvoista tuli oudon ruskeat/oranssit, ja vaan juurissa on hiven sitä mahonkia mitä hain. Wtf oikeesti. Nyt sitte kärsitää oranssin ruskeilla hiuksilla siihen asti että saan rahaa tehdä näille jotain muuta.

Ja hei näin muute viime yönä unta et mulla oli kaikkia hienoja tatuointeja, ja herätessä olin edellee ihan siinä uskossa että mulla on ne ja sit petyin ku ei ollukkaa :C




 Pidettiin meikkausilta. Riku meikkas mut ja mie sen. Rikun naamavärkistä löytyy alempaa myös vähän laadukkaampaa kuvamateriaalia. : D


Ja oon edellee kipeenä, eli teetä on tullu juotua. Tosin nyt alkaa tuntua että alkaa flunssa viimein hellittää, mutta toisaalta tän syksyn aikana on aikasemminki käyny niin että luulen tervehtyväni ja sitte se flunssa vaan alkaa uudestaan heti ku silmä välttää :C



Hohoho tein siitä tytön. Riku oli ihan järkyttyny : D


Ja laitetaan loppuun kuvamateriaalia mun epic fail-hiuksista. Tästä nykyisestä tukasta ei taida olla mitään kunnollista kuvaa, mutta eiköhän sitäkin pian saada.

2 kommenttia:

  1. katselin sun kuvia lookbookista ja täytyy sanoa että musta punaset hiukset ei sovi sulle.. :/ sori, älä loukkaannu, pidän vaa eniten sun mustista tai sitten ihan vaaleista hiuksista.. myös ne jännän siniset jotka sulla oli yhessä vaiheessa oli tosi coolit..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kauheen moni tuntuu sanovan samaa D: Harmi että ite nii tykkään punaisista hiuksista, en tosin näistä mitkä mulla nyt on vaan siis semmosista shokkipunaisista. Nää nykyiset on kyllä todella laimeat ja muistuttaa paljon sitä tukkaa mikä mulla oli joskus teinivuosien lopulla D: Mutta hätään on ratkaisu, kun äiti osti mulle uutta hiusväriä! : D Saa nähä vaan miltä se lopputulos tällä kertaa näyttää XD

      Poista