maanantai 25. helmikuuta 2013

tunnustusten luolassa tänään

Joulun jälkeen lihoin jonkin verran, ja mulla oli pitkään kauhea kriisi saada ne ylimääräiset kilot veke, koska vaikka en nyt sitä aina mainostakaan, niin mulla on varsin kovat ulkonäköpaineet mun painon suhteen, ja oon pienenä ollu aika anorektinen osittain senki takia.

No, nyt kuitenkin, painoa on tullu vaan lisää. Kukaan muuhan sitä ei tietenkään tunnu huomaavan, kui meikäpoika itse, ja nyt on päästy siihen pisteeseen, että vaaka ei oo mun kohdalla näyttänyt ikinä näin suuria lukemia.
Mutta you know what. Mua ei jaksa kiinnostaa. Löllöttelen toki omaksi ilokseni pienen pientä vatsamakkaraani peilin edessä, mutta oon tajunnu että mulla on aika pitkä matka siihen, että olisin oikeasti läski, ja kerrankin olen sujut sen asian kanssa, eikä mua oikeastaan kauheana haittais vaikka muutama kilo tuliskin lisää.

Ottaisin tämän saavutuksen kunniaksi suklaapatukan, mutta valitettavasti söin ne kaikki jo, ja pizzatkin on kaikki vedelty. Höh.




7 kommenttia:

  1. olet ollut huolestuttavan laiha joskus jos nyt olet suureimillasi. Mun mielestä oot vieläkin hoikka ja todella kauniin ja persoonallisen näköinen. (: <3 Uskaltaisimpa mäkin kirjoittaa nykyään niille helppouskosille ihmisille tästä sh elämänkierteestä, milloin paino on hyppinyt niitä viiden,kymmenen elämäänsä alas ja ylös, ja mitä muuta mun omalla 'rentoutumis' koti-iltoina kuuluu.

    Mutta pakko sanoa vielä oikeasti sussa ei ole mitään ylimääräistä, ja kuvat ovat yhtä somia kuin aina. Vaikka itse kritiikki viekin joskus ilon päivästä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo olin jossain vaiheessa aika tikku-ukko, mutta tosiaan paino hyppelee kyllä aika pahasti ajoittain niin suuntaan kuin toiseenkin :'D Ja tuntu vaan että oli pakko jakaa tämä "saavutus" lukijoiden kanssa, koska itsensä hyväksyminen ja kauneusihanteet on niin paljon nykyään pinnalla, ja liian monella on niistä ihan vääristyneet kuvat :/

      Mut awww, kiitoksia ♥

      Poista
    2. Itsensä hyväksyminen on kyllä sellainen taito ja arvostus omalla kohdalla, mikä tuntuu olevan suurempi pylväs saavuttaa kuin sen osaisi olettaa. Tuntuu kun perheellistyy itse omistaa oman lapsen ja aviomiehen (?), niin ei se oman navan pyörittäminen enään loppupeleissä 'kiinnosta' kun on parempi syy kaunistaa ja ruokkia jotain omaa ja tärkeää. Että miten surulliselle kuin se nytten kuulostaakin niin osaisin ihan hyvin kuvitella joskus syöväni napani suuruudesta huolimatta rasvakasta paskaa, taikka sitten monta päivää rouskutella omenia ja menettää ruokahaluni suuren stressin ja valvoittavan vauvan + muiden tekijöiden takia.

      Nyt kontrolli pelittää nuoruudessa ja mua vielä kiinostaa oman peppuni ympärysmitta centit ja että meneekö ne xs hosusut nyt varmasti päälle.

      *en ole nytten vauvakuumeessa että moinen esimerkki tuli shhhhhs! *

      Voi jos me immeiset osattaisiin olla relax melkein aina. :(

      Poista
  2. itse huomaa painon nousut ja laskut ihan eri tavalla. itse asiassa näissä sun uudemmissa kuvissa näytät mun mielestä kauniimmalle kuin joissain vanhemmissa. oot vanhemmissaki ollut nätti, mutta välillä liiankin laihan näköinen. liian laihat ihmiset eivät ole edes kivan näköisiä, vaikka nykysin naisten vaatteetkin tunnutaan tekevän enemmänkin (fyysisesti) pojille. (tytöillä kun nykyisin ei ilmeisesti saa olla lantiota tai rintoja) itsellänikin on ollu sama ongelma kun sulla oikeastaa aina. vasta nykysin näen vaikka viime vuotisetkin valokuvat itsestäni sillä tavalla, että olin ihan liian laiha ja ufonkin näkönen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, olen huomannut :'D Aina välillä totean rikulle että oon lihonu, ja se on heti jyrkästi vaan että "no et varmana oo", mut ehkä se pelkää että suutun sille jos se myöntäis sen :----D
      Mutta joo, kauneusihanteet on tosi vaikea asia. Itekki tykkään enempi semmosista jolla on vähä lihaa luiden ympärillä, semmosista terveenpainoisista, mutta mikä siinä on että tää "kaikki ovat kauniita"-asenne loppuu aina siinä oman peilin kohdalla? Nykyään osaan kyllä laittaa asiat perspektiiviin, ja vaikka tulee aina niitä "yhyy olen läski"-päiviä niin tiedän aina että vaikka onki vähä ylimääräistä reisissä ja käsivarsissa niin ei se vielä tarkoita että olisi mitenkään ylipainoinen.

      Poista
  3. Go Iia! :) Minäkin yritän saada painoa lisääntymään, minä kun olen tämmönen riisitikku. :c Mutta en tajua miksei se lisäänny. Oon vetäny pizzaa ja suklaapatukoita ja hampurilaisaterioita. Mut mitään ei tunnu näkyvän missään. Pitää vissiin vähentää myös lenkkeilyä. :D

    Sie näytät mielettömän hyvältä. :) Ei sun vielä tartte välittääkään painonnoususta mitään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toisilla se ei paino nouse vaan millään :''D alat vetämään voita suoraan purkista XD

      hee mutta kiitoksia :3

      Poista