perjantai 1. kesäkuuta 2012

halukas neitsyt patja

Eipä oo kauheena tapahtunu. Muut tuntuu pääsevän kesälomille, mutta koska multa puuttuu aika roimasti opintopisteitä, koska oli vähä ahdistuksenpoikasta näin keväästä (jonka takia en käynyt noin kuukauteen koulussa) niin aattelin ottaa vähän kesäkursseja. Eli ite pääse lomille vasta kahen viikon päästä ja elokuussaki pitäis jo aikasemmin koulunpenkille palata. No mutta, itsepähän olen asiani kussu.

Joo mutta oon ny viimiset kaks viikkoa ollu yhellä iltakurssilla Rikun kanssa. Muotokuvia Mudboxilla! Eli 3D-kurssi kyseessä, ihan hienoa kun oon ainoa opiskelija sillä kurssilla, joka ei ole 3D-opiskelija ja oon sitte kokoaja kyselees Rikulta että mitähä ihmettä nyt pitäis tehä : D



Toi on niin söpö toi Hello Kitty-paita ♥ Ei ehkä ihan mun tyyliä mut en vaan voi vastustaa sen käyttöä!


Herkkä ja tunteellinen kuva mun hiuksista.

Saatii myös kaheks viikoks hommaks (tai Riku sai) ulkoiluttaa naapurin koiria. Kun naapuri itse tekee niin pitkiä päiviä ja koirat ois muuten jalat ristissä niin Riku tarjoutu auttaa. Oon ite parina päivänä käyny niiden mukana lenkillä ja kerran jouduin jopa itte kerran niitä käyttämään. Oikein mukavia hauvoja ovat ♥




Jaris on totaalisesti vieny mun sydämen ♥ Tommonen karvakasa joka vaan riehuu vaikka on kauhea vanhus ♥

Liian söpö ♥

Ja loppuun taiteellinen kuva vessan ovesta!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti