torstai 3. toukokuuta 2012

this life is a party

Hei jee kohta 100 lukijaa! Olen yllättävän kiinnostava ihminen vissiin : D

Eniveis, oon ihan saatanan laiskalla tuulella enkä jaksa ruveta sen kummempia höpöttämään koska mulla on hirvee kasa julkaistavia kuvia tulossa ja kaiken vois melkein kuitata parilla sanalla; party hard.
Elikkäs viime aikoina on vaa tullu juhlittua rankasti, ku oli mamassa L-world-bileet ja sitte tuli vappu. On tullu nähtyä taas mahtavia ihmisiä hirveenä ja riehuttua kännissä vähän liikaakin. Mutta kerrankos sitä eletään. Eli antaa kuvien puhua puolestaan.



Tämä ei itseasiassa ole mikään dagenefter-kuva, vaan vasta laittautumassa ollaan.


We got the moves


 Dery kauniina ♥




Kameraa selatessa musta tuntu olevan vaa joko kauheita derp-kuvia tai sit tämmösiä missä yritän iskeä linssiä.





Annoin tälle herttaiselle katusoittajalle kauheessa kännissä varmaan kaikki mun kolikot mitä lompakosta löyty.





 Saatiin maailman hienoin idea tehdä todella kotitekoinen cossi pyramid headistä tossa vähän aikaa sitte deryn ja rikun kanssa ja pitihän se toteuttaa heti ku kerettiin! Alla oleva eka kuva siis vasta hienoa valmistautumista.






It's flawless


Ja tämän jälkeen päästiinki sitte vapun viettoon. Meillä ei muuten ois ollu rahaa juoda, mut edelliskerralta oli jääny vielä viinaa nii samalla rahalla päästii pitää hauskaa tälläkin kertaa.



Ilkka ja Noora, iloiset lapset ♥


Sirian ei arvostanu rikun kuvaamista :C




Iruka ja Yupä ♥ Riku on ku joku kauhee gigolo siinä keskellä : D Harmittaa ku loppuillasta ei ite tullu otettua juuri enempää kuvia ku en tiiä mitkä menkat mun kameralla on ku viime viikonlopun jälkee se on toiminu tosi huonosti ettei meinaa kuvaa ottaa vaikka tarkentaa ja näin. Pieni epäilys on että saatto baarissa mennä rikki, mutta toisaalta se edelleen toimii aina vähän väliä niin en tiiä.. Kattoo ny saanko sen toimimaan tässä joskus.
Mut joo ehkä ihan parempi vaan ettei mulla oo enempää kuvia ku kattelin muiden ottamia kuvia ja ite oon ainaki monissa hyvin... hemaiseva.

6 kommenttia:

  1. voi elämä tuota cossia :--------D pelasti mm. päiväni

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se oli taas näitä elämän suuria saavutuksia : D

      Poista
  2. En voi muuta nyt kyllä sanoa kuin että sen verran mahtava cossi että ulvoin pääni irti <XDD ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hienoa! XD Arvaa nauroinko ite tuol sankon sisällä :''''D

      Poista
  3. joittexs mun juomat :'l
    vitsit mikä hattu rikhardilla tos vikas kuvas XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juotii koska oltii nii ilqeit!

      Joo se oli irukan hieno hattu ♥

      Poista