tiistai 8. toukokuuta 2012

it must be your face

Ei mulla oikeestaan ollu mitään ihmeellistä, päätin vaa heittää tänne noi pari kuvaa ettei pääse kasautumaan : D
Viikonloppuna oltiin porukoilla Kouvolassa, ja kävin sunnuntaina hakemassa Jompelta vähän uutta mustetta ihoon. Kuvaa en vielä laita, ku aattelin oottaa että se vähä parantuu nii voin ottaa jotai hienoja tekotaiteellisia kuvia siitä \o/


Awww junassa oli tommonen ihana sekarotuinen koiravauva ja tietty me haluttiin se meidän kaveriks ♥


Miks en osaa olla koskaa normaali kuvissa


Onneks oon sentää komea < / 3


Kiusasin Rikua mun hikisukilla!

Ja tänää käytiin jopa kaupungilla ku tarvi hakea vähän rasvaa tota uutta leimaa varten, ja tuli kauhea hinku laittautua vähän enemmän neidiks. Unohettiin ottaa kuvaa tuolla kauniissa ulkoilmassa, ja loppumatkasta ei enää kehdannu ku olin jo heittäny korkkaritkin veks rakkuloiden takia ja kävelin bussipysäkilta kotiin avojaloin. Ekaa kertaa tänä vuonna! Nyt on sitte paljasjalkakausikin avattu : D

Oli muute hianoa huomata bussissa että olin unohtanu sheivata sääret ja sit jalat näytti joltai kaktuksilta kylmässä tuulessa ku nous komea turkkini pystyyn. Yritä siinä sitten pitää jalat kokoajan liikkeessä ettei kukaan huomaa sun talvikarvaa ja toivo mielessäs että "ehkä se ihailee vaan mun kenkiä" kun joku aasialainen tyttö katsoo metrossa sun jalkoja. \o/




Ja loppuun tämän hetken kuumin biisi ♥




2 kommenttia:

  1. Katoin hetken kauhuissani ja hämmentyneenä että miten ihmeessä Rikulla voi olla neljä jalkaa! BOO

    Ps MSI ♥♥♥♥♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo se kasvatti pari ylimääräistä XD

      ja se on kyllä aika ♥

      Poista