maanantai 25. heinäkuuta 2011

you're everywhere to me

Varoituksen sanana, luvassa on ihan mukavasti kuvia kun sain kameran viimein tyhjennettyä koneelle. Eli seuraavaksi saatte nähdä mite meikäläisen kesä on sujunut, tai paremminkin reissuni Hyrynsalmelle jossa Rikuska tällä hetkellä oleilee porukoillaan. Aluksi olin viikon äippäni ja siskon kanssa äitini lapsuudenkodissa Lehtovaaralla, ja sen jälkeen pari viikkoa murun kanssa tämän luona. Viime perjantaina tulin sitten takaisin Kouvolaan koska äitee tarvitsi apua kirpputorille josta saatan kertoa myöhemmin jos jaksan... 8''D

Eniveis, eikun asiaan! -Niin ja hei voi kiitos rakkahaiset kysymyksistä! ♥ Olin positiivisesti yllättynyt määrästä >u<. Lisää saa edelleen esittää edelliseen postaukseen jos herää uteluja jostakin asiasta : D. Itse kyssäripostauksen julkaisen sitten kun koen kysymysten määrän sopivaksi ja kerkiän kunnolla niihin vastailla~





 Dery on aina niin kaunis ja urheilullinen ♥


 -Kuten myös minä ♥ Remonin landelook 8D. Mimmit lakoo mun edessäin nyt kyl.






 Suopotkupallon mm-kisatkin tuli käytyä tsekattua nyt kun Hyrynsalmella satuin olemaan. Viimeisessä kuvassa Riku ryömii pallon perässä näin btw. On se kulta niin urhea~! 8''D








Että semmosta tällä erää. Oon ollu lomalla kyllä iha kunnolla. Kauheena ei oo voinu toteuttaa materialistisia himojani koska ei vain yksinkertaisesti ole rahaa :C. Landepaukkua oon ahkerasti leikkiny naama rumana ja kaikkea mut välillä se on ihan hyvä vaan : D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti