perjantai 29. heinäkuuta 2011

recent buys & new hair

Joo eli muutamia pikkujuttuja on tullu ostettua ja sain viimein hoideltua mun tukkaprojektin alta, eikä ees tippunu hiukset! : D


Mutta eli selvennyksenä kerron että olen uusi hajuvesien ystävä ♥. -Tai tarkemmin sanottuna niiden pullojen.. :''D Rose Bonbon oli vaan niin vietävän suloinen purnukka (eikä pahantuoksuinenkaan) ja kun halvalla kerran lähti niin pakkohan se oli ottaa hyllynreunaa koristamaan~


Ja Jyskin alennuksiltakaan en voinut välttyä.. Olen jo jonkin aikaa metsästänyt päiväpeittoa tulevaan kämppään, ja muistan että haaveilin tästä samaisesta kaunottaresta joskus aikaisemminkin, mutta kallis hinta esti ostamasta. Mikä se on että hyvät päiväpeitot maksavat lähemmäs 100 euroa? D:
Kuitenkin, nyt oli alennusmyynnit iskeneet aivan kunnolla, ja tämä ihanuus maksoi vaivaiset 25 euroa (alkuperäinen hinta 70e)! ♥ Pakettia en ole vielä avannut, eli saa nähdä onko siellä joku norsunmentävä aukko keskellä peittoa kun niin halpa sattui olemaan...



Toppeja ei voi koskaan olla liikaa, eikä kenkiä ♥ Madonnan vaatevalikoimasta löytyy silloin tällöin oikeita helmiä, ja mielestäni nuo kaksi toppia olivat juuri sellaisia~ Lisäksi hankin itselleni oivat kesäpopot Sokoksen alennuksesta.










Ja sitten niistä hiuksista. Eli olen jo jonkin aikaa pähkäillyt josko värjäisin hiukseni takaisin punaisiksi, koska ainakin vuoden mustapäänä olon jälkeen alkoi kyseinen väri tympiä ja kotiin päästyäni eikun värinpoisto päähän ja menoksi! Ylimmästä hiuskuvasta näkee miten ihana oranssipää olin muutaman päivän, ja täytyy sanoa että olisin saanut vielä yhden värinpoiston laittaa ennen punaisen laittoa, koska nyt lopputuloksesta tuli hieman liian tumma, mutta minkäs sille enää tekee :/.

2 kommenttia:

  1. Aaaww, miksi päätit ruveta kasvattamaan hiuksiasi tästä mallista/pituudesta?? Nää on niiin ihanat. O_O On sun nykysetki hiukset iha kivat, mut jotenki tylsät, ja sun kasvot jotenki hukkuu pitkien hiuksien taakse.. Ite oon kateellinen kaikille joille lyhyet hiukset sopii koska mun kasvojen mallille ne ei sovi yhtään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sepä siinä on, kun kaikki tykkää vähän erilaisesta :'D Ite en niin kamalasti tästä pituudesta tykännyt, koska oon enempi pitkien hiusten ystävä XD

      Poista