keskiviikko 5. syyskuuta 2012

ever the same

Pitäis joskus jaksaa kuvata ihan oikealla kamerallakin :C Saattaapi olla että vaihtuu tuo mun EOS 50D pian 5D:hen, jos tuo sponsori aka isäpappa suostuu sen mulle hankkimaan, kun yks sen kaveri ois sitä kovasti mulle kauppaamassa. Siinä vaiheessa jos isukki on sen verran antelias että sen ostaa, nii täytyy vaan toi vanha kamera kaupata pois :'D

Anyways, oon ahkerasti tussannu PTO:n viimistä lukua ja tänään sain senkin homman valmiiksi. Ainoa vaan, että mun ainoa viivotin on mystisesti kadonnut, enkä näinollen voi tussata ruutuja : D. Kävin tänää K-marketissa hätäsesti että oisin ostanu jonku halvan mittauslaitteen helpottamaan hätääni, mutta perkele ei siellä mitään ollut. Ehkä meen suosiolla huomenna Helsinkiin asti etsimään kelvollista vehjettä.




Kävin viikonloppuna Kouvolassa avustamassa yhtä hääkeikkaa Moisiossa, ja oon nyt parina viikonloppuna toiminu avustavana kuvaajana just sille samaiselle isukin kaverille, jolla on oma valokuvaamo Kuusankoskella. Ihan jees saada vähä kokemusta : D


Oon myös alkanu suunnittelemaan seuraavaa tatskaa! : D Aihe on vielä vähä epävakaa, mutta sen verran oon funtsinu, että rintakehään voisin nyt viimein ottaa, kun oon sitäki jo ikuisuuden suunnitellu.


Ja mun kaverilauma "kasvo" yhdellä ihmisellä! Taina muutti Kouvolasta opintojen perässä Helsinkiin, ja nyt on taas melkein lukioaikojen jengi koossa! Vielä kun Suvi asuis lähempänä nii ois kaikki kasassa :'D


Katutaidetta Pakilassa.



Riku taas aloittanu uuden projektin. Iha mukava ku tommosia irtopäitä lojuu aina jossain keittiön lattialla ja tuijottelee sua ku istut sohvalla yms...


Sain viimein kans ostettua niittejä lisää tohon takkiin. -Muttaaaa ostin silti kaksi liian vähän ja piti laittaa niiden tilalle vähä lyhyemmät piikit :C


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti