maanantai 2. heinäkuuta 2012

keep calm and carry on

Jee! Oon saanu jopa ostettua jotain uutta! ...Tai no, ostettua ja ostettua. Pummattua olisi parempi sana. Edelleen joku neljä euroa itellä rahaa eli aika komeasti oon porukoiden siivellä nyt eläny, kun ei olla vielä päästy yhteisymmärrykseen isukin kanssa siitä mun palkkauksesta ja paljo saan noista töistä mitä teen.

Mutta, nää nyt onki tämmösiä pikkutavaroita mitkä ei ees kauheena maksa, eli vähä ees tunnontuskia lievittämään se fakta.


Halpoja sukkahousuja Seppälästä, halpaa minihiuslakkaa Sokokselta ja aivan ihana keittiöpyyhe Robin Hoodista! ♥ Jee remsun ostokset on oikein päätähuimaavia! Voipi olla että tässä kesässä ei paljon muuta tuukkaan ostettua XD No, kattoo miten noi raha-asiat tästä hoituupi...


Yyh mulla on just niin vihasuhde mun hiuksiin, koska en tykkää niistä yhtään :C Kasvattaminen on perseestä, koska tällä hetkellä tää pehko on vaan kauhea muodoton möhkäle ja just semmosen tyhmän mittanen; ei pitkä eikä lyhyt. Kuvissa nää näyttää vielä aika ookoolle, mutta livenä mulla menee vaan hermot. Sitte saatana toi vanha sivukalju ku siinä on sitä lyhyempää hiusta joka ei oikein sovi muuhun joukkoon :'D Tekis niin mieli tehä tälle jotain, mutta en tiiä näyttääkö mikään hyvältä ja yritän edelleen pidättäytyä siinä kasvattamisessa että saisin sen unelmoimani fabioletin ♥



Mutta sainpa sentään hankittua itelleni uuden "kesämekon". Oon jo jonkin aikaa ettiny jotai kevyttä kesäistä, ja nyt sitte löyty tommonen L-koon toppi mulle kesämekon virkaa suorittamaan : D


Ja loppuun kaunis bitch please ♥ Olin ostanu muuten myös erään ruskean luomiväripaketin, mutta siitä näköjään unohtui kuvamateriaali hankkia. Ei voi minkään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti