tiistai 27. syyskuuta 2011

back to black

Joo taas kävi näin, musta hiusväripurkki keinutteli lanteitaan ja minä rukka sorruin. Tosin se vietävän purnukka oli varmaan puolityhjä, koska meinasi tökötti loppua kesken mun tukan. Hei kamoon, ymmärtäisin jos ois joku hervoton heviletti kyseessä mutta mulla on tommonen harakanpesä josta on puolet vielä pois >:l



Shoop da whoop!


Ollaa Rikun kaa taas edustavia kuten aina yleensäkin ♥. Nuollaan murkkuja, normipäivä.


Lopuksi huumaan katsojani vielä hyppysellisellä glitteriä, lirauksella moe-lasta ja tujauksella wet head-lookia! Toltahan mä aina näytän kun tulen juuri suihkusta. Aina.

4 kommenttia:

  1. lol nyt mä haluun vaihtaa mun hiusväriä :l
    mitä sä teet sille punaselle värille jonka ostit? 'o'

    VastaaPoista
  2. eikö kestä samaa väriä? XD
    ja meinaarko sitä shokkipunaista? se on mulla edelleen tuolla vessassa, tosin oon sitä vähän käyttäny ku kerran värjäsin pään, mutta kyllä siitä varmaa joku puoli purkkia jäi... en tosin tiedä miten hyvin se säilyy kun on korkki kerran aukaistu :o

    VastaaPoista
  3. en tiedä miksi mut teiän joistain kuvista tulee mulle mieleen l-koodin Jenny ja Max.. :DD

    VastaaPoista
  4. Outoa! XD -Mutta ihan hauskaa :'D Mulle on kyllä kerran aikaisemminkin sanottu että näytän jossain kuvissa Jennyltä XD

    VastaaPoista