maanantai 27. joulukuuta 2010

death goes to disco


 Oon nyt ollu joulun siis kotona Valkealassa, ja siivoillu mun vanhaa huonetta, että sais vähä rojuja vähemmäks. Tuntuu aika raa'alta vaa heitellä kamoja roskiin, ku vaikka monet turhia onkin niin niillä kaikilla on oikeestaa muistoja. Mut pakkoha se on joskus tehä, ei niitä voi siellä ainiaan pitää. Nyt kyllä tajuaa sen oikeesti että koti alkaa olla muualla kun vanha huone tyhjenee. Hessu on avuliaasti auttanu mua siivouksessa vallottamalla tyhjät tai vähemmän tyhjät pahvilaatikot. ♥

Ja mitäpä olisi maailma ilman joulun jälkeisiä alennusmyyntejä? -Ei mitään, sanon minä. Ostin vähäisillä varoillani paitamekon (mekkopaidan?) Gina Tricotista ja mustan röyhelömekon, mitä olen kuolannut siitä asti kun sen ensimmäisen kerran kaupassa näin, mutta silloin en raaskinut ostaa ja viimein sitten sain sen.♥
Citymarketin kenkä-ale piti myös käydä tarkastamassa ja löytyihän siltä sopivat popot matkaan~



Remon perseilee siinä omiaan.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti