lauantai 31. heinäkuuta 2010

ja hei vielä


Löysin Kajaanista noita kuppinuudeleita ♥ Ihastuin niihin viime vuonna Animeconissa ja oon kiroillu ku niitä ei myydä Kouvolassa :C


...Ja ihastumisesta puheenollen. En mene vielä sanomaan mitään, koska en halua elätellä liikoja toiveita näin aikaisin, mutta.. There's this girl.

Se on se hauska tunne, ku Kajaanistaki tullessa nojasin päätä auton lasiin, tuijotin vaa pihalle ja kaikki mitä tein tuntu tapahtuvan nii hidastetusti. Kuulokkeista soi jotain helvetin noloja lässynlässyn-biisejä joita en kehtaa edes ääneen sanoa ku on niin teiniä että.. :''D Sit kauheet perhosten lentelyt vatsassa kun saa jotai kivoja tekstiviestejä ♥

Ja mä kun just aattelin että en haluais nyt ihastua tai seurustella kenenkää kanssa ku on sen verran saanu siipeeni et joha mulle riittäis. Mut mihinkää ei näköjää voi luottaa, ees omiin lupauksiin. Mut voin sanoa et tykkään täst fiiliksestä :3

2 kommenttia:

  1. "Mä haluun antaa,
    mielihyvää,
    iloa ja nautintoa,
    en aio sua omistaa,
    vaan elämääsi somistaa,
    niinku enkelit tekee.
    Mä haluun antaa,
    mielihyvää,
    lisää lempee sun päiviin,
    anna mun nostaa sut pilviin,
    sillä enkelit tekee niin..."

    Luin tuon sinun "Ihastumisesta puheen ollen" -lopetustekstin ja siitä että kuuntelee kaikkia hempeilybiisejä, niin aattelin suositella Jukka Pojan Mielihyvää -biisiä, se on oikeesti ihana ja näyttää sopivan myös sinun tilanteeseen. :D

    VastaaPoista
  2. Oi, pitääpä joskus kuunnella tuo biisi sitten :3

    VastaaPoista