perjantai 26. helmikuuta 2010

abi(na)

hei mulla on tänää synttärit! \o/ Teen siitä ehkä jotai postausta vähä myöhemmi...

Elikkäs tulin eilen abiristeilyltä : D Kaks päivää armotonta biletystä ja rahankulutusta satasen edestä ♥



Eli Silja Symphony oli meijän kyydittäjä, oli muute jo kolmas kerta mulle vuoden sisää kyseisellä paatilla. Bali alkaa olla varsin tuttu et ens kerral vois jollai muulla ehkä jo seilata : D



Siin meidän remmi ♥ Meikä leikkas lyhyen letin, ja lesboilin komeesti ekana iltana ku Taina-muru väsäs mulle hienon keesin :3 Täs kuvas ollaa just ekana iltana menos Baliin vähä partyilee~



Mie ja Noora tokana iltana~ Olin muute koko risteilyn ajan oikeestaa selvinpäin, vaikka en ny nollaprosentilla ihan mennykkää.. En vaa tykkää alkoholin mausta niin paljoa että saisin aikaseks samanlaisen kännin ku esim. eräät muut toverini :'D. Huomasin muute tänää et mm. mun lantioon ja kylkiluihin oli ilmestyny omituisia mustelmia mistä ei oo mitää hajua mistä ne on tullu, vaikka tosiaa selvinpäin ite olin XD



Tukholman metrotunneleissa on hienoa 'taidetta' : D



Se hieno ero on kyllä ainakin Suomeen verrattuna, et tuntuu että Tukholmassa on joka kulmalla kaikkia ruokapaikkoja ja suklaakojuja ♥ Että ois tehny mieli ostaa kaikkea hyvää mut budjetti oli vähä tiukka ja halusin kuitenki ostaa mielummi kaikkia vaatetta ja krääsää :''D Snif.



Tuossa nyt näkyy tota meikän uutta lettiä~ Ja nuo farkkulegginssit mitkälienee on yks Ruotsin tuliainen♥ Tuli myös mm. yksi paita ostettua mut se meniki heti pesuun ku kotiin päästii ku tuli sitä Balissa vähä käytettyä.



Gina Tricotista tuli ihanat korvikset ostettua~ Kouvolaankin on kuulemma tulossa viimein kyseisen kaupan liike! Vihdoinkin, kun täällä on lähinnä vaan Seppälä, H&M ja Jim&Jill nii jotai vaihtelua vähä kaipaaki jo ; D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti